torsdag 4mars

2010-03-04 - 14:02:03 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

vår klädgarderob e äntligen klar!!! d blev jätte bra och allt fick plats, nu börjar d verkligen arta sig i barnrummet me =0) d e bara en säck kvar me jackor som jag inte vet riktigt vart jag ska göra av.. och sen alla kartonger me filmer å böcker..
får pussa lite extra på min sambo så vi kan inhandla tvbänk och förvaring..

idag har jag vatt på ikea me min älskade svägerska å inhandlat garderober/förvaring.. äntligen!!
en hade jag tänkt ha i badrummet, så blir man av me alla flaskor av olika slag och toapappersbalar som står framme. göm undan skiten så blir d fint =0P
sen tänkte jag ha den andra bakom dörren i sovrummet. där syns den inte och så har vi förvaring till alla våra kontorsgrejer..
hade juh i tanken att ha lite kontor i tredje rummet innan jag blev gravid... gravid blev jag fortare än kvickt så nu får man hitta andra lösningar... men jag e lika glad för d!

jag tycker d e jätte kul att pyssla å gör fint hemma, men jag e så jävla idélös... eller oxå har jag massa idéer å får beslutsångest vilket av dom jag ska välja, så då blir d inget alls.. så jävla bra! hahaha...

nehee, nu ska d skruvas garderober

hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda