fredag 7 maj

2010-05-07 - 10:31:31 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
gomorron!

igår när jag gick å la mig satte lillstumpan igång som vanligt.. hon buffa å bonka runt så man nästan kunde urskilja hennes kroppsdelar... hihi, sött! jag slet fram telefonen å skulle filma, jag fångade upp några riktigt roliga rörelser, men sen när jag skulle kika på filmen så va den alldeles grynig =0( typiskt!!
men trollet höll fortfarande låda så jag sprang upp å hämta min kamera.. filmade ett tag å fick me massa rörelser... å dom syndes bra, annars brukar kameran ha en förmåga att ljuga =0P
kort å gott hade jag tänkt iaf lägga upp filmen här på bloggen, men d går inte =0( jag har försökt med alla möjliga lösningar men icke!! Kan väl tillägga att jag e inge vidare på datorer, hittar lagom enter-knappen, höhö.. men d ser visst ut som jag får behålla filmen för mig själv... TRÅKIGT!

fredag igen.. vad ska ni hitta på i helgen?
här har vi inga större planer.. hjärtat pratar om att måla badrummet, å d e väl inte en dag för tidigt och han e juh så duktig så d gör han på en eftermiddag.
ikväll ska vi till min kära svärfar å hälsa på! =0)

Nu skriker vardagsysslorna på mig.. suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda