måndag 10 maj

2010-05-10 - 12:56:29 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]

å helgen bara rusa förbi..

badrummet blev målat å vi har äntligen fått i ordning där inne, bara lite små pill å uppsättning av badrumsskåp, spegel å hylla kvar... jag e så lycklig. d såg verkligen ut som skit där innan, uuääk! man mådde dåligt, förstår inte att gubben kunde spendera lååååånga stunder där inne,.. men d e klart han dyker juh ner i nån tidning så fort han sätter sig! =0P

annars har helgen sett ut som dom flesta, T har jobbat en del, vi har umgåts me goa vänner och sett på film! Det enda som varit annorlunda e att jag inte haft nån skola att tänka på, känns helkonstigt! Så fort T har frågat om vi ska hitta på nått, har skolan kommit upp i tanken å jag har vatt beredd att säga att jag måste plugga! d e väl ungefär den frasen jag använt i ett halvårs tid nu.. hehe.. men när jag kommer på mig själv att så inte e fallet har d känt som en befrielse nästan en tomhet, vad ska jag nu göra om dagarna när T jobbar =0P d e väldigt skönt att inte behöva stressa över skolan hela tiden iaf, nu ska jag bara ta hand om mig själv å njuta av ledigheten!

Hjärtat ringde precis så d e väl dax att sätta igång me lunchen tills han kommer!

pöss å haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda