helgens bravader...

2010-05-24 - 09:57:26 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
.. var lugna! Vi har njutit av solen, varann och våra härliga vänner... Inga större planer mer än att va barnvakt till T:s syskonbarn mellan lördan å söndan.
Vi har varit och hälsat på vänner som fick en liten pojke för en vecka sedan, jätte söt å liten va han!! ååh d e så gott å snuffsa på dom små.. kan inte förstå att man har en sån liten krabat i magen... hihi, å va jag ska snuffsa, pussa å lukta på henne!

Sen va vi ute hos anders å johanna, lekte mycke me leo, som e överallt å ingenstans, ojoj, jag förstår att johanna e trött på kvällarna.. men så söt han e!!! en liten virvelvind!

Jag tjata lite på T att han skulle visa lite badstränder som jag kan besöka nu när jag bara e hemma. hehe.. så vi har åkt å åkt, nu vet jag ett par ställen, men d blir att utforska fler senare ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda