idag har jag...

2010-05-25 - 19:40:30 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
... varit hos sjukgymnasten. Min disk har börjat sticka ut igen och jag har fått nya övningar att göra. Men självklart måste jag ta d lugnt och inte göra mer än va lilla bebis å jag klarar av. Så vi pratade lite om vad som komma skall när jag ploppat ut lilltrollet och hur jag ska börja träna upp min rygg.
Jag fick även testa på en TENS-apparat på ryggen och d funka skitbra. Det är plattor man sätter vid det onda området och så skickar det ut elektronstötar och skall lindra smärtan. Tyvärr kostar d så mycke att hyra hem en sån så jag får hoppas att d räcker med övningarna. Man fick tydligen inte låna hem längre =0( d hade varit så bra att ha hemma för att använda på fogarna me, det sägs att d brukar lindra! Och sjukgymnasten rekomendera den starkt om jag hade tänkt använda TENS under värkarbetet när tösen vill ut. Hm.. ja d blir något att fundera på.

Hjärtat har stuckit till fotbollsträningen och jag tänkte passa på att krypa ner i ett bad och läsa min bok, om skruttungen godkänner vill säga.. hon har en förmåga att leva om extra mycke när jag ligger där i värmen. Man vet ju inte riktigt om hon gillar d eller om d e nått hon störs sig på så när hon sätter igång för mycke vill man inte ligga där längre. Hehe, hon har inte kommit till världen än men ändå e d hon som står i centrum =0)
T:s kommentar som driver mig till vansinne och som används hela tiden,  "Akta bebin!!". Ni tycker säkert att d e jätte gulligt att han bryr sig, å så även jag.. men att få höra d så fort jag går ur sängen och i kombination me mina goa gravid hormoner så tänder d hus i helvete! förlåt älskling ;o)

Nu hoppar jag i plurret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda