måndag 31 maj

2010-05-31 - 10:58:24 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]

jag har nu gått in i min 7:e kalendermånad och 70% av min graviditet är avklarad!
Känns helt otroligt att man kommit så här långt, trodde jag aldrig!!
Nu börjar magen va lite "ivägen". Jag har svårt att böja mig och jag kan inte sitta hur som hellst.. sitter bäst lite halvlutad mot en hård kudde och benen bresar åt var sitt håll, inte speciellt feminint men å andra sidan så känner jag mig inte speciellt tjejig vad jag än gör nu för tiden.. går som en pingvin, sitter som en lastbilschaffis, står som jag skulle haft en kotte i röva och jag gör miner som påminner om en avdankad knarkare. MEN d e bara tre månader kvar =0) yeeehhey!!

idag ska jag på mitt andra besök hos sjukgymnasten, har en känsla av att d inte kommer ge så mycke. Jag har juh gjort mina "övningar" och en tens-apparat tillåter inte min ekonomi att hyra just nu =0( men den gjorde susen när jag va hos sjukgymnasten sist. Så jag hoppas att jag får ha min lilla avslappningsstund me den lilla mackapären idag me! 

Och idag har vi premiär för föräldragruppen, d ska bli väldigt intressant och jag e förväntasfull. men mest på dom andra föräldrarna som kommer, höhö.. hade varit kul om man råkade på någon som e lika sällskapssjuk som jag och kanske kan tänka sig en fika eller två! 

nehee ni, nu måste jag sätta igång, kamma till morronfrillan å dra ett par streck i fejjat. 11.30 ska jag befinna mig hos sjukgymnasten. 
Fattar inte, jag har alltid all tid i världen, men ändå stressar jag i sista sekunden och kommer ofta lite sent... Hmm....

 


Kommentarer
Postat av: Hargitta

Jag är oxå sällskaps sjuk! ska vi fika? :)

2010-05-31 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda