ryggproblem å revbenspjäll

2010-05-19 - 11:34:17 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
jag har nog haft en av mina värsta nätter i natt. hur fasen går d till???
jag har juh som ni säkert vet haft problem me ryggen tidigare och d har inte blivit bättre efter att jag blivit gravid. Detta har resulterat i att jag inte kan ligga på rygg alls, den lilla stund jag ligger på rygg på kvällen för att smörja in magen gör att Hjärtat får hjälpa mig att lägga mig i fosterställning efteråt,.. vilket jag kunnat finna mig i utan problem!

Men NU, nu får jag även ont i revbenen när jag ligger på sidan. d känns som att dom trycks ihop, d börjar värka som fasen och när jag sträcker ut mig, på rygg eller med armarna bakåt gör d jävulskt ont men d känns ändå som att man sträcker ut dom och d blir lite bättre efteråt. 
nu till den stora frågan... hur fasen ska jag ligga för att kunna sova??  
Inatt fick jag tillslut slita me mig täcket ut i soffan å sitta å sova dom få timmar d gick..

så nu måste jag ta tag i en sjukgymnast. tanken va att göra d efter att prinsessan e född, vill inte exprementera för mycke. men nu orkar jag inte längre å får ta tag i d redan nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

JA, ta tag i det redan idag!!!! gumman :) man ska inte gå och ha sådär ont i en evighet och vem vet det kanske inte är bra. Så bättre nu än när tjejjan är född. PUSS lycka till <3

2010-05-19 @ 12:47:46
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda