solen skiner mumma!

2010-05-20 - 10:29:23 [ Allmänt ] [ Kommentarer (1) ] [ Trackbacks () ]
e sommarn här tro? d hade juh varit fantastiskt... jag längtar verkligen till att få ligga som en strandad val på nån plaja, frossa massa gosaker och läsa bok =0) min största investering jag ska göra är en frysbag och ett strandset med bra väska, filt, solskyddsfaktor..  och ev en billig bikini som sitter lite bättre =0)

idag e d väldigt molningt så jag nöjer mig nog med en lugn promenad tror jag. OM inte någon e sugen på en fika ;o) för d e jag bra på å har all tid i värden för!

Inatt kunde jag sova skapligt, men man märker att man inte får den sömn som tidigare, sover längre och e inte lika pigg när jag vaknar... fick iaf tag på en sjukgymnast igår, så på tisdag ska jag dit å se om d finns nått man kan göra. Hon sa att man e överrörlig som gravid och man ska inte träna för mycke och använda rörelser/övningar man gjort tidigare. Vi får se va domen blir, hoppas bara vi hittar nån lösning.

NU ska jag fylla på kaffekoppen och ta tag i dagssysslorna!

Kommentarer
Postat av: Carolina

herregud, kopiera den du, jag har själv gjort det, hehe ;)

kram till dig och tjejen :)

2010-05-24 @ 09:53:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda