torsdag 6 maj

2010-05-06 - 21:01:53 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
idag har jag hunnit me att städa och umgås me kära Ullis. =0) jag har haft jätte trevligt och tycker d e lika tråkigt varje gång vi skiljs åt. Tyvärr säger mina fogar ifrån och så även mitt hövve. Så d blev att ta en power nap så fort jag kom hem..

tack louise för tipset om järntabletterna. jag knaprar oxå niferexen, men d funkar inte så på kvällen uppenbarligen, så jag skall nog göra som du å hoppas att d e bättre... mitt Hb har legat nere på 105 tror jag, så jag e i starkt behov av dom!

nu ska jag gosa ner mig under täcket, tidigt jag vet... men ack så skönt! =0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda