Dan före doppardan

2013-12-23 - 08:21:09 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Sitter och dricker mitt morgonkaffe i lugn och ro.. 


Man och barn ligger fortfarande kvar i sängen. Maja vaknar alltid jättetidigt så imorse fick hon låna pappas telefon as usual och titta på film. Vi brukar göra så när vi inte vill gå upp i otan och få chansen att dra oss lite extra. 
När jag var påväg upp så utbrister hon.."mamma, mamma titta, jag har hittat IPhone Sågberg" (Alfons Åberg).
Oh Jesus vad jag skratta, haha lilla hjärtat!! ❤ 



Det är tomt under vår gran 😉Maja har varit lite orolig att hon inte ska få några julklappar eftersom alla andra har sina klappar unde granen. 
Men vi har inte brytt oss om att lägga nått där eftersom vi har en liten huligan som river, sliter och biter på ALLT! Så dom hade inte fått ligga ifred och sen åker vi ju idag till min mormor så tyckte det var bättre att packa paketen direkt. 
Försökte med en förklaring att eftersom vi ska fira jul hos Tove (mitt kusinbarn, kommer ni ihåg? Hon som Maja bara träffat ett par ggr men gillar jättemycket och leker så bra med) så kommer tomten med hennes paket dit istället. 
Hon har svårt att köpa det argumentet men då blir hon förhoppningsvis glatt överraskad i morgon 😃

Ha en fantastisk dag allihopa, nu ska jah sätta igång och packa! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda