Guld show som förföljer

2013-12-12 - 09:30:41 [ Maja ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Hela morgonen har jag fått "äran" att se majas show här i soffan. Det vänder fort mellan Bolibompa som presenterar barnprogram till gangnamstyle och Astrid Lindgrens filmer.. Verkar också som att det ibland hamnar på repeat och man får se allt om igen..

Jag försöker snegla lite smidigt på Nyhetsmorgon på tv...




men hon har stenkoll och säger till mig snabbt "men titta dååå"
"Ja visst älskling, jag tittar!"



Nyss gled jag ut i köket (skylde på att jag var törstig) och satte mig vid bordet.. Åååh va skönt! 
Haha, trodde jag jah.. Snart stod hon breve mig och vråla "Häär kommer Pippi Låååånstrump, tjolahej tjolahopsansaaaaa". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda