Häcken full..

2013-12-19 - 20:58:53 [ ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Ja det kan man verkligen säga... Det har inte varit lugnt en sekund sista dagarna. Mycket ska göras och förberedas till kalas och jul. 

Jag njuter självklart mitt i all stress, tro inget annat 😉 jag försöker lägga band på mig själv och njuta ihop med barnen och eftersom jag vill ha dom delaktiga i möjligaste mån tar det också längre tid... Det bra bli i slutenden! ❤










Barnen har varit hos vår goa granne och lämnat en julblomma. 


Som vanligt fick vi fika..
Hon är så mån om töserna och älskar när dom kommer förbi. 
Hon skämmer bort dom med presenter och fika jämnt! ❤❤

Julmaten är på g. Har förberett så mycket som möjligt till söndag... Kan inte förstå att mollie blir 1år då!!!? 


Nu sover barnen sen en timma tillbaka och jag förbereder inför mollies röntgen i morgon. Packa skötväskan och ta fram kläder. 
Klockan 7.30 lämnar jag Maja hos faster och sen kör vi in mot Göteborg...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda