Lördagen...

2013-12-14 - 21:47:30 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
... Har bestått av Ullared för hela slanten, åkte ner vid lunch och kom hem straxt efter åtta nu ikväll. 

Det var sååå mycket folk, jag min pappskalle trodde det skulle va folktomt med tanke på att det är mitten på månaden och dom flesta redan handlat julklappar. Men istället verka det som alla hade sparat sina pengar till just idag. 
Trotts allt barnet vaken nån kö in eller ut, så jag borde inte klaga. 

Nu är i stort sett alla julklappar inhandlade.


Ska väl kanske tillägga att detta är andra gången jag är nere och handlar till jul. 😉 

Även att jag va där tills nästan stängning så var det fortfarande en del folk kvar! 


Det var fullt med bilar enda ner till ingången i princip.

Nu återstår bara inslagning av allt så är det redo att rivas upp på julafton. ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda