Sen kväll, tidig morgon.

2013-11-10 - 06:12:20 [ Mollie ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Kvällen började bra, båda barnen sov vid kl20 och jag kröp upp i soffan med en kopp kaffe och "så mycket bättre" på tv. 

Jag han knappt smaka på kaffet när mollie börjar skrika alldeles förtvivlat... Hon hade svårt att andas och snoret rann. Upp och fixa med nässug och mediciner... Sen fick hon sitta och sova på mig ett tag ❤ 
Hon somnade gott igen och jag la ner henne. Lilla hjärtat..

Detta skulle visa sig bli mitt kvällsnöje om och om igen. Efter 4:e ggn kunde mollie inte somna om så vi låg och mös i sängen och titta på film...

Klockan 23.30 gjorde vi ett nytt försök, hon fick en flaska ersättning och sen somnade hon äntligen igen... 
Det var lite oroligt först så vi somnade inte ordentligt förrän efter kl01. 

Trodde detta skulle innebära lite senare morgon men 05:20 stod hon glatt och studsade i sängen 😃 

Godmorgen världen! ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda