Tjejligan i Småland och bildstorm

2013-11-19 - 07:57:17 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Vi är i Småland hos mina föräldrar. 
Jag packade in tjejerna i bilen igår och roadtrippade här åt. Det gick jätte bra, tjejerna sköte sig kanon. Kan annars bli mycket gnäll och missnöje, och man får frågan innan man ens lämnat stan om man är framme 😄. 

Planerar att stanna här till fredag! 
Barnen för chansen att köra slut på sina morföräldrar och jag hinner träffa några av mina "gamle goe kamrater" 😉

Låg här om kvällen och tittade igenom gamla bilder, shit vad stora barnen blivit under det här året, Hahaha (daaa, vad hade jag trott?!) 

Delat med mig av några av dom iaf 😉

















Ta hand om er! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda