åter till rutiner...

2013-09-19 - 09:57:00 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Kan vi ha sån tur?
Mollie har haft bökiga dagar, mycket gnäll och inte ätit som hon ska. Det växer fram små bissingar ser man men dom har inte spruckit igenom tandköttet ännu. Kan det va boven?
Idag åt hon för första gången på länge sin flaska till förmiddagsvilan, jag är så lättad... Håller tummarna för att det har vänt nu.
Eftersom lillfia inte har så mycket att ta av när det kommer såna här saker så blir man extra vaksam... kommer aldrig ihåg att jag oroade mig på samma sätt med Maja,.. men så va hon ju välgödd oxå ;)

NU ska här sättas igång operation ommöblering av övervåning. Eftersom det inte går så fort att möblera om med två barn i hälarna, så förbereder jag mig på att det kommer ta tid :)

Ha en härlig höstdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda