Höstens charm...

2013-09-25 - 07:06:37 [ Allmänt ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Idag är nog första morgonen jag synar frost på taken, nu är det verkligen höst... Men jag tycker om hösten, allt är himla vackert och mysigt. Och vi har haft turen att ha väldigt vackra höstdagar hittills... Så tummen upp för det.
Mindre roligt är väl alla sjukdomar som värkar frodas så fort det blir kallare.. 
Vi är hemma och förkylda nu och jag är helt säker på att det inte är sista ggn.

Idag ska jag fortsätta ommöbleringen, tog samtidigt tag i förrådet där vi bara tryckt in allt skräp så jag såg till att sätta mig i mer jobb 😄 blir bra när det blir färdigt... 

Kram på er! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda