Mollie har fått en...

2013-09-26 - 08:50:03 [ Mollie ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
... inomhushjälm!! 
Trodde aldrig jag skulle köpa det eller ens tänka tanken, men det är för hennes eget bästa. 
Allt har gått så fort, från att sitta på plats och inte kunnat ta sig nånstans till att ställa sig mot möbler och va överallt på bara 3veckor. 
Detta har gjort att lilla madam blivit kaxigare än hon behärskar och hon druttar i hela tiden. Huvudet har fått mest stryk så jag vågar inte ha henne utan hjälm nu 😳



Hon ser så rolig ut och jag kommer nog aldrig vänja mig vid den här synen... Jag får tänka att det endast är en kort period och ett nödvändigt ont! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda