söndagslugn

2013-09-15 - 11:09:00 [ Familjen ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
Hela familjen tar det piano.
Det är regnigt och grått ute, jag känner egentligen bara för att sitta ihopkurad i soffan idag men väljer att ta tag i lite måsten istället.

Mollie växer, och idag fick jag leta fram kartongen med lite större kläder som jag sparat efter Maja. Tiden går verkligen fasligt fort och man vill ta vara på varje sekund.
För övrigt så har lilltrollet börjat krypa runt som en tok å reser sig mot allt! Så nu börjas operation barnsäkerhet... Det blir nog inte mycket kvar till inredning.. och alla "lås" och "skydd" som ska upp är mer än barnsäkert ;) så vi kanske får leva som hedenhös...
 
Nu ska jag ta tag i klädhögen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda