Tankarna far iväg...

2013-09-29 - 23:45:42 [ Mollie ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
När natten sakteliga smyger sig på, endast snarkningarna av lillfia hörs och jag kan inte sova. Tankarna snurrar och jag känner dom allra flesta känslor man kan känna på en gång... Går det att sätta ord på? 

Om en månad (om allt går som det ska) ska mollie göra en gastroskopi. Då ska det göras en ordentlig kontroll på matstrupen och magsäcken. Vi får förhoppningsvis mer och bättre svar på Refluxen och Laryngomalcin och får en grundlig utvärding på ifall några åtgärder bör vidtas... Och ifall det är något annat som spökar. 

Jag är rädd, nervös, ledsen, arg, glad, fylld av kärlek till min familj, orolig.

Gör vi rätt? Har Jag gjort rätt som tjatat mig till detta? Vad utsätter jag min dotter för? 

Givetvis vet jag att allt är av välmening och villkorslös kärlek, men tvivlar ibland på om det är rätt? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda