träningsvärk...

2013-09-18 - 10:32:00 [ ] [ Kommentarer (0) ] [ Trackbacks () ]
går jag runt som en gammal kärring idag och har ont i hela kroppen!

Igår testade jag Indor walking för första ggn och det var jätte kul.
Är otränad till max så jag hade full koncentration på att bara ta mig igenom passet med någorlunda puls och utan break. Jag lyckades! :) Så jag ska lätt göra om det.
                                                                                                      
 
                                                                                                          
 
Tränade ihop med min vän Sabina och hon tyckte eftersom IW tränar mest nedre delen av kroppen skulle vi köra lite armar på gymmet innan :) Det känns idag kan jag säga. Finns nog ingen kroppsdel som inte värker, haha!!

För ett tag sen började jag få nån annan sorts smärta fram i smalbenen och på insidan. Detta har jag tyvärr inte lyssnat på utan avfärdat det med att det säkert är träningsvärk och att det snart försvinner. Idag har jag fortfarande ont, det blir så klart värre vid träning men det gör lixom ont hela tiden.
Sabina trodde att det kunde va något med benhinnerna så jag har googlat runt lite och det låter som att det är nått i stil med benhinneinflammation :/ Har nu bestämt mig för att försöka behandla det själv så jag har ordinerat mig vila och voltaren gél ;)
 
 
                                                        
                                                                   
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Design by Linda